Inköp a la Gbg Horse show!

NU kommer förra veckans inköp under Gbg horse show :D
Det blev under 5 dagar inte alls det jag tänkt mig faktisk mesta dels spontan köp.
 
- HL marinblått schabrak
- Rosa Boots köpta hos Horze
-Grimma med texten Tuff
- Läderbalsam från stubben
- ett till läderbalsam som jag inte kom ihåg vad det hette.
- 2 st 1 liter fodermått från granngården
 
Ville egentligen köpt equipes läderbalsam men det fick bli stubben och ett annat som jag inte kommer på namnet på just för tillfället, HL schabraket har jag kollat på så läänge tycker om det jätte mkt!
Kolla på ridbyxor men hitta inga som föll mig direkt i smaken tyvärr eller hittade ett par men dock satte prislappen stopp :( Grimman hittade jag för 32 kr haha så kunde inte låta bli att köpa den :P Rosa bootsen köpte jag bara spontant för jag tyckte dem var så sööta och lite fräcka faktiskt. Nöjd med årets shopping trots allt även om det inte blev någon eskadron grimma eller ridbyxor m.m som jag tänkt. vad har ni shoppat iår?komentera så klickar jag mig in på era bloggar och tar en titt ;)
Dock kunde jag inte ladda in bilde på sakerna då det är lite krångel :(
men ska ordna det så fort som möjligt förhoppningsvis .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0