Avramling!

Tillslut hängde jag med ut på ´''lilla''   Heavy en sväng medan jenny red den lilla ponnyn. Det gick bra, hevay svängde med huvudet som ett S men det var nog pga av mig :P Sen när vi galoppera så kommer vi till ett ställe som Heavy tittar till och börjar tränga mot ängen från vägen, jag tar en förhållning och han missuppfattar mig ochjag tappar balansen och ramlar av på ängen och heavy springer några meter ifrån mig efter jag har ramlat av och blåser upp sig och flåsar och under vad jag gör på marken och inte sitter på hans rygg xD Allt gick i slowmotion när jag ramla av så imorgon blir det att bjuda på tårta xP Var nog inte riktigt beredd på att han skulle ta den förhållning så snabbt :P  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0