3 årst test :)

Hejsan Hoppsan!
 
Varit i Kungälv och kollat in 3års test på Troya Horse Arena. Passade på att hacka på Mammas vännina som skulle ditt och kolla hur det gick till för de ska också visa sin tre åring snart, skulle egentligen varit med idag men hitta en annat ställe att visa på. Men även för mig som ska visa min lilla dam nästa år och få lite insperation om hur de gör och hur det går till. Såg en släckning till flajsan där E:caresinni L som är flajsan farfar och det hoppade riktigt fint och VILKA BAKBEN säger jag bara. Såg lite gångart hästar också som va fina. Så är skit taggad för att visa min lilla polle och börja rida in henne och allt annat <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0