shoppat igen..

 Hallåå bloggen :)
 
Idag var jag på hööks igen för att byta mitt träns till Cob storlek och för att köpa ny grimma till kellie, hon åker nog till min Hopptränares ridskola nästa helg så ville att hon skulle få en nya fin grimma och ja.. En av de dyrare blev det givetvis! så under denna veckan blir det att putsa hennes utrustning, tvätta kellie och rycka mannen osv.
Tycker det är mer värt att lägga pengarna på en bra och fin grimma som håller och inte en grimma som går sönder eller blir ful med en gång.. Utan det blev en Lamciell ur den nya collectionen som jag tyckte var något att ha  men sen fanns det många andra grimmor men denna fastnade jag mest för annars om det skulle funnits Eskadron grimmor så skulle det lät blivit en sån om det skulle funnit i ngn fin färg :) Nu blir det slut shoppat fram till Göteborg horse show iallafall :)
 
 
bild från www.hooks.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0